Lyžařský kurz – Dolní Morava

Autor: Ivana PulgretováPublikováno: 15. března 2013Zobrazeno: 8588×Zařazení článku: Tv, aktuality, exkurze

Konečně jsme naložili všechny lyže, běžky, snowboardy a batohy a naše početná skupina, čítající 54 žáků a 5 „kusů“ pedagogického dozoru, v neděli asi v půl desáté vyrazila na dlouho očekávaný a vytoužený lyžák.

Na Dolní Moravu k hotelu Sněžník jsme dorazili asi v jedenáct a po namáhavém vykládání veškeré výzbroje jsme se vydali na průzkum okolí. Po obědě v „našem“ hotelu nás čekal složitý úkol – zabydlet se! Zvládli jsem to na jedničku a odpoledne nám nic nebránilo v tom, abychom šli obhlédnout zdejší sjezdovky a zakoupit „permice“.

Další den jsme plni očekávání vyrazili na sjezdovky a řeknu vám, že vtěsnat 59 lidí do skibusu pro 37 osob je vskutku zážitek. Po dopoledním rozřazení do družstev jsme ničili sebe i svoje oči lyžováním ve velké mlze a chvilkami i v dešti.

V úterý nádherně svítilo sluníčko, úplná pohádka! Lyžování bylo skvělé! Odpoledne patřilo snowboardistům – všichni odvážlivci vyrazili do půjčovny a po chvíli už šlapali kopec. A následovaly pády a vstávání a opětovné pády. Po večeři jsme se rozhodli pro divokou jízdu na bobové dráze. Úžasný zážitek!

Ve středu ráno se běžkaři vydali po kopcích a údolích a z jejich vyprávění lze usoudit, že si to vskutku užili. Odpoledne si mohl každý užívat volna bez lyžování po svém. Někteří vyrazili do nedalekého obchodu na nákup, další relaxovali v bazénu wellness hotelu Vista a zbytek se jen tak poflakoval na hotelu. Večer nás čekala přednáška o zdravovědě a historii lyžování.

Čtvrteční dopoledne na čerstvě urolbovaném manšestru velmi bolelo začínající snowboardisty, dokonce tak, že odpolední lyžování bylo zkráceno a někteří si odpočinuli v lehátkách u chaty Slaměnka. Snad každý se těšil na poslední večer plný zábavy. Po adrenalinu na bobové dráze jsme se odebrali na „diskotéku“ v našem hotelu. DJ z řad našich spolužáků nejenže hrál na přání, ale dokázal rozpumpovat celý parket. Na společné tance, které jsme se naučili od našeho spolužáka Pepči, snad nelze zapomenout.

Poslední den ráno všichni dostali balící horečku. Jen ať se to stihne! Nakonec se vše povedlo a poslední lyžovačka se vydařila. Po obědě U Marcelky jsme se vydali domů do Litomyšle.

Celý lyžák bych shrnula slovem BOMBÁÁÁÁÁ!

Klára Hánělová, studentka kvinty

Přejít do samostatné fotogalerie (84 fotografií)

Zřizovatelem školy je Pardubický kraj
Školský portál Pardubického kraje - každý den nové informace ze školství Projekty EU Microsoft Partneři ve vzdělávání Vzdělávací centrum Evropské vzdělávací centrum Jazyková škola Cambridge zkouškové centrum